1. کتاب کلبه | The Shack book

اگر به دنبال داستانی معنوی هستید که به شما در درک خدا کمک کند و تغییراتی در دیدگاه تان نسبت به عشق معنوی ایجاد کند، پیشنهاد ما به شما یکی از بهترین کتاب های انگیزشی، کتاب کلبه از ویلیام پل یانگ می باشد. کلبه حکایت از زندگی مردی دارد که پس از کشته شدن دخترش به مدت هفت روز در کلبه محبوب دخترش وقت می گذراند. این مرد در طول مدتی که در آن کلبه زندگی می کند، طی یک سفر به دیدار خدا می رود و لطف و رحمت خدا را با بند بند وجود حس می کند.

2. کتاب وحشی | Wild Book

وحشی به قلم شرل استرین به کسانی که در زندگی خود به تلنگر و امید نیاز دارند و احساس می کنند که نمی توانند با مشکلات زندگی کنار بیایند و آن ها را از بین ببرند، کمک می کند. این کتاب که درباره زندگی خود نویسنده یعنی شرل استرین است، حکایت از زندگی زنی دارد که بعد از غرق شدن سراسر وجودش در ناامیدی، تصمیم می گیرد مسافت زیاد بین کالیفرنیا، اورگان و واشنگتن را بدون هیچ تجربه قبلی در زمینه مسافرت طی کند.

3. کتاب کیمیاگر | The Alchemist Book

یکی از بهترین کتاب های انگیزشی دنیا و پرفروش ترین کتاب هایی که توسط نویسنده توانمند پانولو کوئیلو نوشته شده است، کیمیاگر نام دارد. قلم قوی این کتاب به بسیاری از افراد کمک کرده تا به دنبال رویاهایی که همیشه آن ها را در سر داشته اند رفته و به آرزوهای خود رنگ واقعیت بزنند. کیمیاگر بیانگر داستان زندگی چوپانی اسپانیایی به نام سانتیاگو است که به قصد بدست آوردن گنجی که خواب آن را دیده، شهر خود را ترک می کند و راهی سفر می شود. این چوپان در سفر خود می آموزد که به صدای درون و قلب خود توجه کند و تمام توان خود را برای رسیدن به موفقیت و رویاهایش به کار بگیرد. جالب است بدانید، این کتاب به بیش از ۲۵ زبان دنیا ترجمه شده و طرفداران زیادی را در سراسر دنیا به سمت خود جذب کرده است.

4. کتاب دنیای سوفی Sophies World Book

یوستین گردر در این کتاب خود به شکل داستان، به بیان برخی نکات فلسفی پرداخته است. بنا بر اعتقاد صاحب نظران، دنیای سوفی سخنان پیچیده و مفهومی فیلسوفان چند قرن پیش را در بر گرفته است. این کتاب داستان زندگی دختری به نام سوفی آموندسن است که بعد از آشنایی اش با فیلسوفی به نام آلبرتو ناکس، در دنیای فلسفه و مفاهیم فلسفی غرق می شود. سوفی همیشه در ذهن خود با دو سوال اساسی مواجه بود: من چه کسی هستم و جهان از کجا آمده است، که با خواندن این کتاب، متوجه خواهید شد که چگونه سوفی با پیدا کردن پاسخ سوالاتش از سردرگمی نجات پیدا می کند.

5. کتاب ثروتمند ترین مرد بابل The Richest Man In Babylon Book

جورج کلانسون در این کتاب، از چند داستان دلنشین بابلی استفاده کرده که از زبان ثروتمند ترین مرد بابل، نکاتی ساده اما مهم رسیدن به ثروت، را برای شما بیان می کند. نکات بیان شده در این کتاب در عین سادگی، ذهن شما را در امور مالی تان باز می کنند و باعث به وجود آمدن تغییراتی شگفت انگیز در زندگی و سرمایه شما می شود.

6. کتاب دور دنیا در هشتاد روز Around The World In Eighty Days Book

این کتاب حکایت از زندگی مردی به نام فیلئاس فوگ است که به علت یک شرط بندی همراه با خدمتکارش حاضر می شوند در طی یک سفر و فقط طی مدت هشتاد روز، از همه نقاط جهان دیدن کنند. ژول ورن با ذهن و قلم شگفت انگیزی که دارد، در این کتاب به این جمله (بسیاری از افراد تنها برخی امور را تصور می کنند و آن ها را غیر ممکن می دانند در حالی که در گوشه ای دیگر از جهان عده دیگری، سعی در ممکن کردن تصور غیر ممکن آن ها دارند)پرداخته است.

7. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید  Think And Grow Rich Book

این کتاب بهترین کتاب های انگیزشی و موفقیت است که ناپلئون هیل با ذکر نکاتی درباره امور مالی و شغلی، به شما برای رسیدن به موفقیت در این زمینه ها کمک می کند!
بسیاری از افراد موفق جهان، این کتاب را که با الهام از زندگی اندرو کارنگی (یکی از ثروتمند ترین افراد جهان) نوشته شده است، عامل اصلی موفقیت و پیشرفت خود دانسته اند.

8. هفت عادت مردمان موثر | The 7 Habits Of Highly Effective People Book

بنا بر اعتقاد استیون کاوی (نویسنده این کتاب)، موفقیت از درون به بیرون ظاهر می شود. از نظر او کتاب هایی که به رشد شخصی اختصاص دارند، بیانگر اصولی هستند که رخ دادن اتفاقی را در اثر رفتار کردن به شیوه خاصی می دانند. جالب است بدانید، رفتارها به ارزش های انسان وابسته اند، بنابر این، این اصول موجود در کتاب های رشد شخصی، منجر به تغییر رفتار شخص نمی شوند. تمرکز این کتاب بر برابر کردن ارزش های منحصر به فرد شخصی با برخی معیار های موثق پیشرفت در جهان است که در نهایت به تغییر رفتار ها در جهت مثبت، کمک می کند.

9. کتاب شازده کوچولو | The Little Prince Book

یکی از معروف ترین کتاب ها در سراسر جهان، شازده کوچولو است. به جرئت می توان گفت تمام گروه های سنی آن را خوانده اند و یا قصد دارند در آینده ای نزدیک آن را مطالعه کنند! شازده کوچولو با بیان ساده و دلنشینی که دارد، مفاهیم فلسفی و شاعرانه را به صورت داستان بیان می کند و علاوه بر سرگرم کردن شما، درس زندگی هم به شما آموزش می دهد.
آنتوان دو سنت اگزوپری در کتاب شازده کوچولو، انسان ها را به چالش سخت گوش دادن به ندای قلب دعوت می کند! زیرا بسیاری از افراد نمی توانند این کار را انجام دهند و به همین علت خوشحال به نظر نمی رسند! در حالی که با عمل کردن به نصیحت این نویسنده توانا، می توانیم زندگی بهتری داشته باشیم و با دید بهتری به جهان نگاه کنیم.

10. کتاب زندگی پای | The Life Of Pi Book

یان مارتل با این اثر شگفت انگیز خود (زندگی پای) فراز و نشیب های زندگی یک انسان را به صورت داستان عرضه و درباره باورها، سخت کوشی ها و شک و تردید های او مقابل مشکلات زندگی صحبت کرده است. این کتاب از بهترین کتاب های انگیزشی موفقیت در دنیاست و سرگذشت پسری هندی به نام پای را روایت می کند که با خانواده اش برای رفتن به کانادا، سفر با کشتی را انتخاب می کنند. در طول سفر برای کشتی مشکلی پیش می آید و پای با یک ببر بنگال، یک کفتار، یک اورانگوتان و یک گورخر، از قایقی سر در می آورند. این کتاب، ۲۲۷ روز از زندگی پای و مشکلاتی که برای زنده ماندن در دریا با آن ها دست و پنجه نرم می کند را در بر می گیرد.

دسته بندی شده در: